miércoles, 7 de marzo de 2012

LA TORTUGA GERTRUDIS

Aixxx!!! per fi he pogut fer la meva tortuga Gertrudis!!! m'ha costat trobar la ocasió perque es clar, aquest pastís no el pots fer cualsevol dia.


El volia fer per una amiga que m'havia encarregat el pastís d'aniversari de la seva peke, pero al final el vaig fer per un dinar familiar on hi havien bastants petits...van al.lucionar!!

Tots es volien menjar els ulls de la pobre tortugueta!!!


És un pastis bastant entretingut, pero a la vegada molt fàcil de fer i gens pesat de menjar.


Aquí la teniu...desitjo que us agradi!





2 comentarios:

  1. Jo també la tinc a pendents i no trob mai el dia.... T'ha quedat molt xula la Gertrudis!!!
    PEtonets

    ResponderEliminar
  2. nyaaammmmm nyammmmm li faria una mossegada a le Gertrudis ara mateix!!!

    ResponderEliminar