domingo, 5 de febrero de 2012

RED VELVET CAKE

Com que no hem pogut fer la festa d'aniversari de la meva peke per culpa d'aquest fred, he tingut que aplaçar el seu pastís per la festa per la setmana següent.
Però aixi he aprofitat per fer el meu primer Red Velvet Cake, per celebrar l'aniversari dels meus dos amors: el meu marit i la peke, que es avui mateix.


De gust estava boníssim, però visualment no ha quedat com jo m'esperava. La crema de formatge no ha quedat prou cremosa, i no l'he pogut extendre be.
Encara que per ser el primer que faig, estic prou contenta.

La recepta es de "El Rincon de Bea". Us deixo el link per si voleu tenir la recepta, pero si us plau, no feu comparacions!! jo no tinc ni molt menys el nivell de la Bea...espero poder arribar-hi algun dia, pero de moment, això és el que hi ha.

Aquí teniu la peke i son pare bufant, ja que el Miguel fa els anys un dia abans que ella i hem celebrat els 2 aniversaris junts.


6 comentarios:

  1. UUUUUUUM quina pinta, tu dius que visualment no t´ha quedat bé, però de gust segur que deu estar bonisim.....com tot el que fas.
    Moltes felicitats als tres.
    Un petonarro.
    Mar nieto.

    ResponderEliminar
  2. La veritat és que entra pels ulls. Segur que està boníssim. Com tot el que publiques al bloc.
    Salut i felicitats a la peke!!!

    ResponderEliminar
  3. Emma, el troçet que he portat a les meves "compis" de la feina ha estat un festival !! perquè no n'hi havia més sinó ...
    Un petonet, la mami

    ResponderEliminar
  4. Quina cuca!!!! ës una monada la teva peque!!! Dels marits de les altres no opino jejeje...... T'ha quedat molt xulo, i el color fantàstic. Pensant en el què dius de la crema potser l'hauries pogut aclarir una mica amb un rajolinet de nata liquida o llet. No sé, és parlar per parlar....
    Felicitats als dos!!! i a tu pel pastís!!!
    Petonets

    ResponderEliminar
  5. No et preocupis per la pinta... jo el veig força bé i segur que estava bonissim, a més el somriure de la peque no te preu.

    ResponderEliminar