sábado, 29 de septiembre de 2012

ONE BOWL CHOCOLATE CAKE

Desde el dia que vaig veure aquesta recepta al blog de la Bea vaig pensar que havia de trobar una ocasió per fer-la...i havia de ser ben aviat perque em moria de ganes de tastar-la...tot i estar a dueta un altre cop!!!
Doncs be, l'ocasió ja ha arribat i ha sigut avui: hem anat a celebrar el dia de St.Miquel (el meu marit es diu aixi) i el 89 aniversari del mau avi!!!


Que us puc dir??? Ha sigut totalment increible...la meva familia ha flipat i jo mateixa us puc dir que el resultat es espectacular!!! Increible ...estava bonissim!! I com diu la Bea, super facil de fer.



Us el recomano moltíssim. Us deixo el link del blog de "El Rincon de Bea" per qui encara no la conegui...pero jo crec que parlo tant d'ella que segur que aborreixo i tot!!

Be, espero que us animeu a provar-lo!!! A disfrutar!!!





4 comentarios:

  1. El meu sogre y el meu cunyat també es diuen Miquel!
    Tot i que no hi seré al dinar de celebració de demà, m'ha tocat fer el pastís!
    La veritat es que la Bea té unes receptes increíbles.
    Felicitats els Miquel's

    ResponderEliminar
  2. Emma, tot un plaer pels xocolaters i xocolateres, com som quasi tots de la family!!!

    ResponderEliminar
  3. Digues que si!!! S'han de buscar excuses per saltar-se la dieta amb un pastís així. Ha de ser tremendo!!!
    Petons guapa

    ResponderEliminar
  4. Que bona pinta que te,me quede per el teu blog de seguidora que me pareix fantastic.Ja he vist que te has pasat per el meu. Graçies de Sonia de Pequeñas Delicias

    ResponderEliminar