viernes, 9 de marzo de 2012

PASTIS CORAL PEDRES BLANQUES

La meva mare canta a la Coral Pedres Blanques de Sant Boi de Llobregat. Aquest diumenge eren els encarregats de organitzar el XXVVII Musicoral 2012 juntament amb la Federació Catalana d'Entitats Corals i em va demanar que els fes una pastís per portar-lo a la trobada.

Vaig estar donant moltes voltes i al final vaig pensar que una partitura seria lo més adient per aquesta ocasió. Però als assistents els ha agradat tant, tant, que no l'han volgut ni tocar...així que no us puc dir si era bo!!


Ara es veu que la colla de la Coral, se l'han guardat pel dia de l'assaig setmanal. I han encarregat un parell d'ampolletes de cava...i au!! ja tenen festeta!!

Espero que els agradi!!

I aqui teniu com els ho he embolicat:

3 comentarios:

  1. Emma, el pastís ha estat el rei del concert, tothom li feia fotos, em preguntavn qui l'havia fet, que ets una artista, en fi que ens el menjarem dimarts els de la coral per celebrar-ho i ja et direm el qué.
    Un petonet,
    la mami

    ResponderEliminar
  2. Emma, després de tres dies continuava estant boníssim, només es va assecar una mica la glassa.
    petonets

    ResponderEliminar