domingo, 18 de marzo de 2012

LAYER CAKE DE PLATAN, NOUS I CHOCOLATA

Desde el dia que vaig veure publicada aquesta recepta al blog de la Bea tenia ganes de fer aquesta recepta. La combinació em va semblar genial i els layer cakes em tenen el cor robat.
He aprofitat que avui hem celebrat St.Josep (el meu pare) i el Dia del Pare per avançat per fer-la i de veritat, que ha desaparegut.
La recepta la trovareu a "El Rincón de Bea" que és una de les gurus de tot el mon de la pastisseria Americana i a mi, m'encanta!!

Ens ha encantat...espero que a vosaltres també!!

5 comentarios:

  1. Guauuu qué pinta más buena,Emma!!!! y el corte perfecto! Felicidades!

    ResponderEliminar
  2. Me gustan mucho los postres que haces, se ven tan buenos y bien decorados!

    ResponderEliminar
  3. Boníssim Emma!!!, et superes cada dia.
    La mami

    ResponderEliminar
  4. Uauuu!!! tiene una pinta espectacular y por dentro ya ni te cuento,besitos.

    ResponderEliminar
  5. El meu papi també es diu Josep!!! nosaltres encara no ho hem celebrat.
    Un pastís impressionant!!! té una pinta d'escàndol...
    Petonets

    ResponderEliminar