jueves, 2 de febrero de 2012

CUPCAKES DE SAN VALENTÍ

Per fí ahir em va arribar la KA...i com que avui he tingut que plegar de la feina per anar a buscar a la peke per la neu, m'he decidit a provar-la.
Per sort tenia tots els ingredients necessaris per fer-los i m'he decidit pels dobles de xocolata.

Com que ja estem molt a prop de San Valentí (el dia dels enamorats), donçs els he decorat amb aquesta temàtica.


I demà els portaré a la feina pels meus compis, que així els provaran, que ja fa temps que m'ho demanen.



Ahh! i aquí us presento el nou membre de la family:


3 comentarios:

  1. UUUUUUUUUM Quina pinta tenen nena....jo també els vui probar!!!!!

    Mar Nieto

    ResponderEliminar
  2. Que monos!!! Ja fa temps que ho dic que en vull adoptar un com aquest teu de membre familiar!!!
    Petonets

    ResponderEliminar
  3. ¡Qué apetitosa la crema de chocolate!

    Tu Kitchen Aid es idéntica a la mía: miiiiiii teeeeeeeessssoro!!! jajaja

    Besos,

    ResponderEliminar