domingo, 12 de febrero de 2012

CASTELL D'ANIVERSARI

Per fi hem pogut fer la festa d'aniversari de la meva nina...jo patia pel fred, però ens haviem d'arriscar si o si, perque tenia les coses comprades desde feia dies, i a mes a ella li feia molta il.lusió. Ha anat molt bé i finalment ha pogut tenir la seva festa amb tots els seus amiguets.

Aquí teniu el resultat del seu pastís: UN CASTELL PER LA PRINCESA de casa. És que m'ha sortit una princeseta i tot ha de ser rosa i de les princeses, aixi que què millor que fer-li un castell.

La idea la tinc desde fa molt de temps, quan vaig veure el castell que van fer a Pastissets per una amigueta de l'Annie...era perfecte per la meva princesa!!

Doncs aquí el teniu...ha tingut molt d'èxit i es que estava boníssim!!


I aquí teniu la Princesa bufant les espelmes!!


6 comentarios:

  1. Va se espectacular!!! estava boníssim i els nens van alucinar, sobretot perquè tots volien agafar les xuxes i les floretes del caminet !
    Felicitats nineta

    ResponderEliminar
  2. Ohhh!!!! que bé et va quedar!!! Segur que la teva peque va al·lucinar amb el pastís que li va fer la seva mami. Et felicito!!!
    Vas trobar bé el porex i el paper???
    Petonets guapa

    ResponderEliminar
  3. ooooooo, quin pastís més xulo! segur que la teva princess va estar encantada amb la seva festa!!! moltíssimes gràcies per participar a Memòries d'una cuinera Petonets

    ResponderEliminar
  4. Quin éxit que deuria tenir la teva princesa amb aquest pastís. Felicitats!
    A pastissets tenen molt bones idees!;)
    Petons i moltíssimes gràcies per participar al Memòries.

    ResponderEliminar
  5. jo sóc de les afortunades que va poder provar el super pastís de castell .... bonissim!! Encara que estaves preocupada pel fred la veritat és que al final tot va sortir molt bé!

    ResponderEliminar
  6. Quina sort te Marina de tindre una mare que fa aquestes maravelles! T'ha quedat fantástica, els nens gaudirien molt.
    Un petonet

    ResponderEliminar