miércoles, 28 de diciembre de 2011

CUPCAKES DE NADAL

Després d'haver fet el meu primer curs de cupcakes, havia de fer les primeres pràctiques a casa. Vaig intentar provar tot el que hem van ensenyar al curs, les tecniques del fondant i del buttercream amb les poques cosetes que tenia.

Els vaig fer per la nit bona, per postres per tota la family...i van tenir molt d'èxit! La meva peke per aixó es va dedicar a menjar-se tot el fondant i després em deixava el pastisset per mi...que llesta és!
Aquí teniu el resultat. Les receptes les publicaré en breu.




2 comentarios:

  1. T'han quedat moníssim!!! No m'estranya que tinguessin tant èxit ni tampoc que la peque es menges el fondant. Quan faig coses amb fondant l'Annie sempre volta a veure si pot arreplegar algun retall jejeje...
    Bona entrada d'any!!

    ResponderEliminar
  2. Increible la presentació!!ja només em queda tastar-los!!!;)

    ResponderEliminar