miércoles, 21 de diciembre de 2011

1er PASTIS AMB FONDANT

El dia 12 de Desembre va ser l'aniversari de la meva mare. L'any passat ja li vaig fer el pastís d'aniversari (el podeu veure al meu altre blog La Cuina de l'Àvia).
Però aquest any volia fer alguna cosa diferent, provar amb algo totalment nou per mi. I mare meva...m'he atrevit amb el meu primer pastis amb fondant!!!
Mare de Deu!! que complicat!!! aquí si que m'he donat conte de que necessito un curs urgentment. Aparentment sembla molt fàcil...buf, només és estirar el fondant i ja està...i no!! sembla plastelina, pero definitivament no ho és.
També haig de dir, que vaig quedar prou orgullosa del resultat.


El pastís de dins és un pastis humit de xocolata amb cobertura i farçiment de mascarpone. Publicaré la recepta en breu.
Lo altre com ja us he dit és fondant blanc i vermell per les estrelles, i les lletres són de sucre.



1 comentario:

  1. Va ser una agradable sorpresa i molt dolça!!! la veritat et va quedar boníssim, Emma.

    ResponderEliminar