domingo, 1 de abril de 2012

GALETES 4 ANYS PER EN MARC

Per fi puc publicar les meves primeres galetes...son un detallet que m'han encarregat per l'aniversari d'en Marc, un amiguet de la meva peke que ens ha invitat a la seva festa. He tingut que esperar fins que ha sigut la festa per poder publicar, si no, destapava la sorpresa per la mami....ummm!!!


Després del curs amb l'Ara, que per cert, encara tinc que penjar l'entrada del curs, m'he animat a fer les meves primeres galetes i dins del que cap, estic prou satisfeta del resultat. Que en penseu?!



Aquí us poso el pas a pas de l'elaboració de les galetes:


A més he aprofitat per fer una mica de merchandising del blog per si alguna mami em vol fer algun encàrrec...jijijiji!!!!


3 comentarios:

  1. Me parecen estupendas nadie diria que son las primeras,un besito.

    ResponderEliminar
  2. Em semblen moníssimes!!! Veig que el curs va anar bé...
    Petonets guapa

    ResponderEliminar
  3. Emma, te he dejado un premio en mi blog!!

    ResponderEliminar